Lite list-dags!


För två år sedan:

Hur gammal var du?: 18
Vilken klass gick du i?: 1an
Vad hade du för hårfärg? blondt eller rött
Hur lång var du? lika lång som nu gissar jag
Hade du någon pojk/flickvän? ja
Vad brukade du göra på fritiden?: umgås med vänner och tom
Hur såg du ut?: som nu kanske, lite yngre?
Var allt bättre då?: hm, jaa, faktiskt
Skulle du vilja gå tillbaka dit? ja & nej
Har du förändrats?: ja
Om ja, på vilket sätt?: svårt att säga, men det känns som att jag förändrats på olika sätt

För ett år sedan:
Hur gammal var du?: 19
Vilken klass gick du i?: 2an
Vad hade du för hårfärg?: jag bytte rätt ofta förut, men säkert mörkt?
Hur lång var du?: samma som nu
Hade du någon pojk/flickvän? ja
Vad brukade du göra på fritiden?: samma som ovan
Hur såg du ut? som nu typ
Var allt bättre då? jag vet inte, vissa saker kanske
Skulle du vilja gå tillbaka dit?: ja och nej
Har du förändrats? ja
Om ja, på vilket sätt?: jag vet inte

Nu:

Hur gammal är du?: 20
Vilken klass går du i?: ingen
Vad har du för hårfärg?: mörkbrunt
Hur lång är du?: 1.57
Har du någon pojk/flickvän? ja
Vad brukar du göra på fritiden?: inte mycket, vara med tom, sitta vid datorn, fota osv
Hur ser du ut?: men inte vet jag? som mig själv

Har du:
Kysst någon?: jo
Sovit brevid någon av samma kön?: jo
Sovit brevid någon av motsatt kön?: jo
Hånglat med någon?: jo
Slagit ner någon?:
Fuskat på prov/läxförhör?: jo
Blivit kallad hora?: jo
kallat någon hora?: jo
Druckit alkohol?: jo

Vem:

Är din bästa vän?: sanne
Skrev du senast till på msn?: pernilla kanske
Kramade du senast?: tom
Pussade du senast?: tom
Sov du hos senast?: tom
Kan du lita på till 100%?: sanne, syster, tom

Kan du säga allt till?: samma som ovan
Ringde dig senast?: tom
Skickade ett sms till dig senast?: sanne
Skickade du ett sms till senast?: sanne

Vad:
Drack du senast? saft
Köpte du senast?: mat
Gjorde du igår?: lagade mat, var med tom
Ska du göra imorgon?: jag vet inte
Vill du göra just nu?: vet inte
Åt du senast?: klyftpotatis
Är närmast dig som är rosa?: en lampa



saker som du är
kär:
ohja
glad: ibland
trött: jämt
vild: beror på
lugn: ja
nervös: ibland
uttråkad: ja
irriterad: lite
ledsen: lite
besviken: nje
arg:
sjuk: lite
stressad: nej
förvirrad: jo
sårad: nej
olyckligt kär: nej

random stuffs
någon/några som förstår dig: sanne, tom, anna
någon/några som du längtar efter: jag vet inte
någon/några som du älskar: vänner, familj, älskling, vovvarna
någon/några som du hatar: hatar är väl att ta i men, ogillar kanske
vem kramade du senast? - älsk
vem pussade du senast? - älsk
vem kysste du senast? - älsk
vem hånglade du med senast? - älsk
vem smsade dig senast? - sanne
vem smsade du senast? - sanne
vem pratade du med på msn senast? - pernilla
har du några kärleksproblem? - nä
har du ätit något idag? - jo
har du gråtit idag? - nej
har du skrattat idag? - nja, lite smått

jag
är singel: nej
saknar någon just nu: nej
är rädd för att bli övergiven: ja
svär ofta: ja
sjunger i duschen: ibland
är en morgonperson: nejnejnej
är kär i kärleken:  nä
skrattar åt mina egna skämt: jo
vill ha barn: om nåt år
skulle göra plastikoperation om det skulle vara gratis och ofarligt: njae

har du
glasögon/linser? - nej
piercingar? - nope
tatueringar? - näpp
syskon? - ja
jobb? - nej
för många vänner? - nej
färgat håret? - ja
bra självförtroende? - lagom
sagt "jag älskar dig" till någon? - ja
varit kär? - ja
dumpat någon? - nä
brutit ett ben någon gång? - inte brytit med fått spricka
ljugit om var jag varit för mina föräldrar? - nae
somnat gråtande? - ja

brukar du
titta dig själv i spegeln? - jo
ha ångest? - ja
drömma mardrömmar? - ja
klä dig i svart? - händer väl
hata folk? - nej
lita på folk? - vissa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback