Jag vände upp & ner på min väska..

 

 

..och fann detta!

hemnyckel, mammas bilnyckel, en kondom, en ansiktsmask..

 

börs, 2 tändare, deo, handsprit, rabattkupong på coop..

 

näsolja, 2 olika nässprayer, en olbas inhalator, 2 tamponger, 3 lypsyler,

2 make up store läppstit, en feromon parfym, ett puder, omeprazoltabletter

 

ett armband, ett halsband, 12 läppglans, ett gäng snoddar, ett toy, en penna..

 


Detta är alltså vad min väska innehåller, många onödiga saker, men jag kan inte

göra mig av med något, tycker det är skitsvåårt! Jag hade behövt en större väska,

en mera lång istället för djup, det är så jobbigt att gräva runt där i när man letar något.

Hoppas detta var intressant, jag tycker nämligen det är intressant att se vad andra har i

sina älskade handväskor! :D


Kommentarer
Anna

KUL ! :D mer sånahär inlägg !

2010-10-27 @ 07:47:02 | http://erniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback