if you only knew, how much i love you

Hej igen! Har hunnit med lite sen sist jag skrev. Jag har fotat lite, sen kom gubben hem
och då började vi laga mat. Vi gjorde hemmagjorda älg-biffar, potatis & egen sås :)
Det blev supergott! Och lätt att göra var det. Sen har jag diskat en jäkla massa,
tom får ju inte använda sitt skadade finger särskilt mycket så jag får göra allt sånt där
roligt nu ;) När vi hade ätit kollade vi lite tiivo och sen for tom till kim eller jim, han skulle till
kim men när jag skrev åt han för ett tagsen var han hos jim, så jag vet inte, kanske han
varit hos båda? hähä.

Jag hade så tråkigt här hemma så jag pälsade på mig lite och drog till dollar en sväng,
det är fan 7 minusgrader ute!! Jag höll på att frysa ihjäääl. Köpte en del grejjer på dollar,
for dit för ansiktsmasker, för att jag behöver såna nu när det blivit vinter och kallt och torrt.
Då blir min hud också torr och flagnar på vissa ställen, fast ändå är den fet? Jobbigt med blandhy.

Nåja, efter dollar for jag på coop en sväng, jag skulle köpa en saltvattenspray till håret,
ni tror ju det fanns en enda jävel? nå inte, självklart inte. Man måste väl springa runt i hela
stora gällivare för att hitta en, om det ens finns, skulle inte förvåna mig om det inte fanns.
Coop brukar ju som ha allt så att. Någon som vet vart det finns? :) Vill som testa en såån.

Nu sitter jag och dricker cola, tror jag ska göra lite mysigt i toan, tända lite ljus, sätta på lite
mysmusik och vänta på att tom kommer hem så jag kan dra med han i duschen :)
sen kanske jag testar en ansiktsmask.

Ni får ha en fortsatt mysig tisdagskväll!

Puss

Kommentarer
Emma

Det finns på Kicks :)

2010-10-27 @ 11:35:42 | http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback