I somehow find, you and I collide ..


Idag har jag vaknat vid 8 först, för att jag hade ställt klockan på 7:50,
jag skulle nämligen kliva upp då, eller kliva upp och kliva upp, jag skulle
ringa till vårdcentralen. Jag råkade snooza till 9:15 och fick lite småpanik
och ringde på en gång.

En dam ringde upp mig 9:45 och frågade en massa frågor och försökte fixa en tid,
idag gick det då icket men faktiskt fick jag en tid imorgon klockan 9:45 för att ta lite prover,
sen till själva läkarn fick jag tid 10:15. Anledningen till att jag ska till läkarn är för att
jag har och har haft ont i mina bihålor och huvudet i över en vecka. Och varken nässpray
eller alvedon hjälper så det är väl lika att kolla vad det är, ifall det nu skulle vara
bihåleinflammation, hope not! Vi får väl seee vad fabror doktorn säger. Fast det är ju
bra om man ens fattar hälften av vad han säger, varför lyckas man aldrig få en svensk
läkare? fan ska man behöva ha en tolk med sig? wällwäääll

Snart ska jag börja med middagen.. haha, lite tidigt, jag vet. Jag ska laga lasagne,
bara för att min älskling tycker om det så mycket, så tänkte jag vara snäll och
göra det idaag :) höhö

Jag vet inte vad jag mer ska göra idag, jag hade viljat fara på dollar och köpa lite
nödvändiga grejjer, men jag vet faktiskt inte om jag orkar, det tär på en att ha sån
värk i pannan och skallen :( känner mig allmänt slut också. Blööh!
Så det blir väl säkert att sitta inne och glo som vanligt, kanske borde sopa min bil,
den syns knappt där ute, har inte sopat den sen det började snöa, hmm, i måndags..

Äh, får se vad som händer. Kanske ska testa göra en ny sminkning idag, men som sagt,
jag vet inte om jag orkar. Jag vill göra mer än jag orkar =/ Inte så roligt kanske när
ögonen är så irriterade och torra och rinniga på samma gång? näämen att, vi ser ju.

Nu ska jag kika om köttfärsen har tinat färdigt så jag kan börja med maten nångång!
Skönt att göra bort det tidigt så man slipper stressa sen! =)



google-bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback