I and love and you.


Idag har jag vaknat halv 7 och farit till tandläkarn just före 7.
Det gick bra, trots att jag verkligen hatar tandläkarn, men jag hade
ett hål som de lagade, fast det var pyttelitet så jag tog inte ens bedövning,
det tog typ en minut att laga den :) och nu har jag inga fler hål, sköönt!

Fast då är det ju dessa visdomständer som tjorvar. Jag ska bli kallad till
min tandhygienist och få reda på om jag måste ta bort dom eller om dom
ska avvakta tills jag är lite äldre. Jag vill verkligen inte opereras, så jag hoppas det
löser sig på något annat sätt!

Nåja, efter tandis for jag på statoil och köpte en macka, sen drog jag hem.
La mig i sängen och kikade massa serier på tv och käkade min frullemacka,
sen somnade jag så skönt till typ 12, var vaken ett tag och råkade somna om igen
i nån timme, haha hojjjaa. Det är ju så förbannat skönt att sova :(

Annars har jag inte gjort så mycket idag, suttit vid datorn, sminkat mig, fotat lite,
lagat mat, baconsås och spagetti, välldi gott! Och sen kom hjärtat hem, han har
jobbat över några timmar idag.

Nu kollar vi två och en halv män och jag har redigerat lite bilder och så.
Funderar på att ta en dusch snart och sen bara mysa framför tvn med en
bulla och mjölk :D hähä mumma!

Imorgon vet jag inte vad som händer och sker. Jag får seee! Nu ska jag iaf kila
vidare och göra något annat. Ha en skön kväll :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback