Godmorgon..


Har vaknat för typ en timma sen. & det var helt jävla kolsvart här inne, så det var inte lätt
att kliva upp. Men upp kom jag, tillslut. Det är riktigt grått, tråkigt & deppigt väder ute idag.
Jag har nyss käkat god frulle, en yoggi (jordgubb/smultron) ett hårtbröd med skinka & gurka
+ ett glas apelsinjuice! Jag tror dock inte juice är så bra för min mage, det svider som tusan
när jag druckit det, är väl för suuurt.

Sitter och lyssnar musik just nu och funderar på om jag ska orka duscha eller inte..
Gubben är då i Kiruna och jobbar igen, kul? neee! snart flyttar han väl dit. Haha :(
Nämen, det var väl bara idag dom skulle vara där, fast det lär ju bli oftare och oftare,
det är väl så de gör.

Nu har jag inte mycket mer att säga. Idag ska jag nog inte göra något speciellt, laga någon
mat tills hjärtat kommer hem, undra när han slutar? Nånå. Ska nog redigera lite bilder nu
i brist på annat. Uppdaterar senare.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback