fucking fuck fuck

Har varit med mamma hela dagen idag, vi har gått på stan och kikat
på lite olika affärer. Coop, dollar, kicks, lindex :) köpte ju lite grejer,
som jag redan visat tidigare. Mamma hade ju även med sig 3 paket när hon kom
och det jag fick var min cremeparfym, min all cover mix och min deborah mascara,
har provat allting idag och jag är mycket nöjd! :)

När vi hade varit klart på stan så for vi till Berget och köpte pizza,
jag och tompa käka här hemma och mamma for till byn igen =)

JO FÖRRESTEN, jag & mamma var och köpte vinterdäck till min bil idag
och jag var ju som jäkligt nöjd över att äntligen få ett par däck som faktiskt
har mer än 3 dubbar kvar, ni tror inte den där jävla killen har åkt till dokkas,
hämtat tillbaka sina jävla däck och åkt tillbaka? Jovisst. Han hade visst " råkat "
sälja sin " kompis " däck. Stackars idiot. Vad finns det för människor? Åh vad
irriteerad jag blev!

Nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback