fredag, lördag, söndag, måndag


Hejsan! Kan ju ta och berätta lite om min helg. I fredags for jag till läkarn,
kollade crp, blodvärde, hals, öron & näsa, inget fel visade det. Så jag fick
utskrivet tabletter som ska vara avsvällande, så att det känns mer öppet i näsan
och bihålorna, men jag har inte tagit någon ännu, dom var så stora och jag hatar
verkligen att svälja tabletter, borde ju finnas någon slags nässpray istället?

Nåja, efter det for jag och mami på lite affärer, lindex, kicks, coop, dollar osv.
Kicks var ju jättefint & större än jag trodde, där lär man ju hänga en del, haha.
Sen for vi hem till byn och jag bastade, drack öl och satt ansiktsmask, riktigt
skönt och avslappnande. Tror jag somnade efter tio nångång!

I lördags fotade jag & mamma lite, jag bakade chokladfyllda muffins och
sen minns jag inte vad vi gjorde mer, inget särskilt.

Igår var leon hos oss rätt länge, vi har busat, läst böcker och myst framför tvn.
Sen kom tom till mig och jag bakade cupcakes, en annan sort. Dom blev så goda
så. Jag vet inte vad jag är inne i för bak-period alltså! Ja men sen brassa vi till kullen
och kollade Beck & käka popcorn, sen somnade vi :)

Idag har jag vaknat vid elva, vaknade av att svärmor skrev ett sms, det var ju tur,
så jag inte sov bort heela dagen! Jag hoppade i duschen, sminkade mig och fixade håret lite.
Nu har älskling kommit hem och vi har värmt lasagne som vi hade i frysen.
Jag tror vi ska fara och handla på Coop idag, får se! Svärmor är så snäll och ville sponsra med
300kr så jag får köpa mig en elvisp! Hur ska jag annars kunna baka hela dagarna? ;)
Så, tacktack, väldigt uppskattat♥

Nu ska jag anfalla tom på soffan och pussa sönder han lite och sen kanske vi drar
på coopan! :) Jag kanske uppdaterar senare, om jag har något roligt att berätta!
Tror jag ska ändra min bloggdesign lite, färgerna kanske, om jag ids och vill.

P.U.S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback