and it called that calculation perfect love..


Idag har jag vaknat efter nio nångång för att tom kom hem och väckte mig,
han hade skadat fingret på jobbet och fått vara på akuten och sytt, stackarn!
Så han fick vara hemma resten av dagen. Vi har legat och myst framför tvn hela
morgonen och sedan for vi på coop en svänki. Jag skulle köpa lite ingredienser,
en citron, philadelphiaost, karamellfärg, olika strössel, hmm trore var allt.
Jag ska nämligen baka finfina cupcakes när jag kommer till byn!

Jag och mamma var på coop och dollar igår och köpte lite baknings-grejer.
Jag har börjat tycka om att baka, det har jag aldrig gjort! :O konstigt!
Så jag ska baka lite olika grejjer i helgen tror jag. Hihih.
Jag var med mamma typ från tre till sju igår, vi gick på lite affärer och
umgicks o sådär, mysigt :)

Annars har vi inte gjort sådär jättemycket idag, suttit hemma mest, det var så förbannat
halt på vägarna när vi for till coop, man kommer knappt fram. Vi har kikat tv och så
hela dagen och nyss klippte jag tom, det behövdes verkligen! Satan vad hår han hade
skaffat sig, haha :D men nu vare gjoort! Jag tror jag ska käka något, typ ett hårtbröd
med aromat på och dricka oboooy! mumma..

Nu ska jag kila vidare och ta hand om min sjukling ;D hähäh

Kanske slänger in någon bild ? hatar som sagt inlägg utan bilder! Ska leta upp någon.
Puss & kraaaaam



Jag fann en bild från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback