What about now, what about today?

Har inte varit alltför aktiv på bloggen idag, det är för att jag inte har allt för mycket att dela med mig av. Kan ju ändå berätta vad jag gjort idag, jag klev upp rätt tidigt och diskade bort all disk, sen började jag med maten, blev köttfärssås & spagetti idag + en sallad. Jag hade ju tänkt baka också men det går ju inte så jättebra att baka utan ägg! Så då sket det sig. Glömde ju helt bort att köpa ägg igår när vi var på Coop, nååja!

Vad mer har vi gjort? hm, när älskling kom hem från jobbet så käkade han och sen la vi oss i sängen och halvsov och läste tidningar, mysigt! Hade även på min juliga ljusslinga som jag inte haft på sen förra vintern.. en som hänger på väggen ovanför sängen =)

Har varit på kiosken en sväng nyss, köpte lite godis faktiskt, fast jag vart less direkt. Äter inte godis ofta nåmer, men det är väl bara braaigt. Kallt var det då ute, men härligt på samma gång.

Inget julpynt vart det idag, kanske jag gör det imorgon, får see. Jag är rädd att jag kommer bli spyless om jag tar fram allt för tidigt. Nåja, nu ska vi nog kolla några avsnitt andra avenyn och bara ta det lilla lugna! Får se om jag återkommer nåmer ikväll =) annars, godnatt!

Pusss


♥ halv-gammal-bild-på-mig-o-sötnosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback