1a november

Hejsan hoppsan! Nu var det någon dag sedan jag skrev. Jag brukar inte orka skriva
något på helgerna, sitter nämligen inte så mycket vid datorn när jag är i byn, passar på att
umgås när jag är hemma. Jag har iaf varit hemma i byn hela helgen och tom har varit hos mig =)

I fredags tog vi det bara lugnt, anna kom hem från lule på kvällen, tom somnade
och jag, anna och anton satt och pratade och svamlade till typ halv 1. Skönt att
få vara med sina 2 älskade syskon på samma gång! Det händer inte allt för ofta.

Lilla leon sov ju hos oss också, mamma sov med han och han vaknade ganska så
tidigt på lördagmorgon =) vi gjorde inte så mycket i lördags, umgicks med anna och
sen sminkade jag henne för att hon skulle fara ut och när vi var klar med det så körde
jag och tom henne till stan, till kilen till gela o robin. Och seen brassade vi hemåt igen,
eller brassade vet jag inte, vi körde typ 60, det var världens jävla snörök och halt!
Men fick ju köra bmw, och det är ju aldrig fel =) höhö.

När vi var nästan hemma ringde anton och frågade om barnen kunde vara hos oss
och sova hos oss för att han och emma ville fara ut dom med och det kunde dom,
så dom kom till oss vid 7 tiden och dom var så goa! Jag och tom myste med leija och
matade henne o sådär, fick tillome tom att hålla henne! Otroligt ;) Sen lämnade vi över
resten till mamma & pappa och la oss i sängen och hade det mysigt med lite levande ljus,
chips o popcorn och öl. Väldigt mysigt.

På söndag vaknade jag av att en viss leon lekte o skrek o var helt galen och det var väl
vid.. halv 8 på morgon. Mitt morgonhumör är inte det bästa ;) så jag vart lite frustrerad.
Tom åkte hem till Ullatti tidigt på morgonen och jag försökte somna om några gånger, och
tillslut gick det! När jag vaknade myste jag lite med gull-ungarna och pratade med syster
som berättade om sina bravader, hon mådde inte sådär jättebra hähäh.

Jaa, sen gjorde vi inte mycket mer, tog bara det lugnt, alla vilade typ hela dagen, skönt!
Sen kom tom till mig men for lika snabbt, han tog med sig anton som for och hämtade hem
sin bil från stan. Jag åkte till stan lite senare, tror jag var framme vid halv 8. Då kollade jag
Ensam mamma söker och sen Beck. Vi somnade rätt fort, var rätt trött efter helgen faktiskt,
haha!

Det märks att man är en ensamvarg, jag Måste verkligen få vara helt själv ibland, jag älskar det.
Det är ju tur att man trivs i sitt eget sällskap iaf, stackars dom som inte alls kan vara ensamma och
typ får panik av det :S hoff! Fast nu låter det ju som att jag aldrig vill ha folk omkring mig, så är det
ju såklart inte. På helgerna tex är det ju såklart roligt att träffa alla o sådär, men heela tiden hade jag
inte orkat. Det är bara sån jag är & sån har jag alltid varit, ända sen jag var liten =)

Nåja! Nog om det. Nu är det måndag men även november, fasen vad tiden går fort! :S
Snart är det ju julafton. Man hinner inte riktigt med. Ibland vill man bara stoppa tiden och
få en chans att hinna ikapp.

Idag jobbar tom 16 timmars, han kommer alltså hem typ vid elva ikväll, trååkigt! =/ Får väl
roa mig med något, funderar på att baka något kanske? Ska iaf laga gulaschsoppa senare, det är
jäkligt gott! Helst med limpa till! Mer vet jag inte vad jag ska göra idag..

Nu ska jag läsa några bloggar & kolla fejjan, sen ska jag kanske ta en dusch och käka frulle!
Vi hörs säkert senare idag. För jag lär ha rätt tråkigt.

Tyvärr har jag inga bilder från helgen att bjuda på, har varit lite slö med det nu på sista tiden.
Men denna fotade jag förra veckan, månen var framme jävligt tidigt, fint vare!
Fotade genom fönstret när jag satt och käkade middag :)



Nu skrev min fina syster att hon älskar mig, hon är väl för lovely? ♥
j a g   ä l s k a r   d i g   m e d !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback