Torsdag..

Idag är det en väldigt kall torsdag, -22 grader, huuu! Jag har vaknat rätt tidigt idag faktiskt, har kikat datorn, face och alla bloggar sen har jag suttit och sminkat mig ett tag, sen gick jag ut och satte på dieselvärmaren i bilen, i mammas bil alltså, så jag kan åka typ efter tre nångång. Hoppas den går igång i denna kyla, dock kommer det ju vara iiskallt inne i bilen!

Jag tänkte kanske åka på Coop och köpa mörkbrun toning, har inte färgat håret på fyra månader, inte så jätteroligt. Men jag tål faktiskt inte hårfärg, får utslag och sånt när jag färgar, så kliar det och ibland blir sår, så denna gång tänkte jag testa tona med hätta. Mamma får dra allt hår jag har genom hättan och tona på det sättet istället, då tar ju inte hårbotten någon skada. Och det är ju bara själva utväxten som behöver tonas, inte resten av håret! Hoppas det går bra och att det blir någorlunda fint, måste ju bli finare än det jag har nu iaf. Har typ tre centimeter utväxt, blää ser flint ut!

Ska även köpa en inpackning som gör att toningen sitter i längre och ger massa glans osv, kanske jag slipper färga på ett tag igen. Den fanns att beställa på någon sida för ungefär 140kr. Vill bara bli fin i håret så jag slipper gå med mössa hela tiden, fast nu äre ju ändå så kallt så man måste ju det iaf ;)

Nåja, nu ska jag mysa lite med hjärtat och sen ska jag börja dra mig ut i kyylan, fryser redan! Sen drar jag nog faktiskt hem till byn redan idag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback