skrev detta i februari 2008 :)

Jag älskar dig så det gör ont i mig, ingen kan få mig att känna mig såhär förutom du. Jag vet inte vad jag hade gjort om jag aldrig träffat dig. Nu är vi förlovade och jag vill verkligen vara med dig resten av mitt liv. Jag minns våran första kyss, våran första natt, våra första blickar, våra första skratt & gråt, våra första telefonsamtal, första gången du höll min hand, våran första kram, vårat första bråk. Allting. Minns du ? du får mig att känna mig så levande.

Med dig vid min sida vet jag att jag klarar allt. Vi har haft våra dåliga tider, men det har endast fört oss närmare varandra. Ibland väntar jag bara på att nån ska väcka mig ur min dröm, för du är fan för bra för att vara sann. Men sann det är du, och min. Ingenting kan skilja på oss älskling. Du är så fin och underbar, du har den vackraste själen jag nånsin sett.

Du är det bästa som någonsin hänt mig. Om jag kunde, skulle jag skrika ut för hela världen hur jag känner för dig, men det går inte, orden räcker inte. Mitt hjärta är ditt, och snälla lämna aldrig tillbaka det. Jag är livrädd att du ska lämna mig här ensam, jag klarar inte det. Mitt hjärta skulle aldrig mer bli helt. För vet du vad? Bara du kan göra mig hel. Jag vill somna varje natt vid din sida, och vakna varje morgon bredvid dig. Det finns ingen som du älskling, ingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback