Sick and tired!

Jag orkar inte åka till byn idag, tror mamma smittat mig, jag har ont i magen, förkyld och har frossa :( mamma hade det förra helgen och fick 39 i feber, hoppas inte jag fåår, jag vill inte!! Fasen vad jävla äckel tråkigt. Så är jag helt tom i magen men ändå inte hungrig, får bara ont i magen om jag äter, vad stöörande. Hoppas det inte håller i sig så länge och att jag inte blir sådär jättesjuk.

Tom har ju åkt till byn idag direkt efter jobbet, så jag sitter här ensam, hatar att vara ensam när jag är sjuk, tycker det är tråkigt och deprimerande. Saknar min fina :( ♥ och en cola hade inte suttit helt fel! Det måste man ha när man är sjuk. Men jag orkar inte gå och köpa, känns för jobbigt. Så har jag endast 2 alvedon kvar för att jag levt på det typ hela veckan för min nackont, men nu är den iaf nästan borta helt. Men då fick man ju annat skit, såklaaart.

Nä, vad deppigt det blev nu. Sitter och kikar idol iaf, olle var ju faktiskt förvånansvärt bra idag, jag brukar inte gilla han sådär jäättemycket. Han sjöng ju Fix you riktigt fint, jag ääälskar den låten. Kanske därför jag gillade det? Blir svårt nu när det är så få kvar, man vill ju som ha kvar alla. När är finalen, någon som vet?

Och ingen bra film är det på tv ikväll heller, tycker nästan aldrig det är något värt att titta. Jo på 6an, typ scrubs, simpsons, family guy, paradise, två o en halv män och såna där roliga serier. Men sällan film. Kanske kikar andra avenyn på datorn istället, men jag hade ju viljat ligga i sängen och titta, men ååh vad jobbigt allt blev! Så börjar Cirkus Möller nu, fyfan vilket skitprograam, dom skriker ju fan bara? Sorry om jag är lite ilsken nu, men jag är så less.

Tror jag går och duschar och sen försöker överleva.


Jag & min fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback