Min måndag..

Hejhej! Idag har jag inte gjort allt för mycket. Jag har tittat lite one tree hill och några andra avenyn avsnitt, kul att se det igen! Sen har jag lagat en slags kycklinggryta och pasta, väldigt gott och starkt! =) älskling kom hem vid halv fyra och då kollade vi lite serier och så.

För en timma sen var vi på Coop och storhandlade lite, vi hade nästan ingenting här hemma, så det var väldigt nödvändigt! =) Får se vad jag hittar på att laga imorgon, kanske någon slags gratäng? hmm, får fundera..

I söndags städade jag som tusan här, det var så stökigt och jag hatar när det är stöökigt! Men nu är det så fint här såå, en diskhög har vi dock igen, tror jag ska diska bort den och sen kanske baka något, jag får se om jag hittar något roligt recept =)

Tror även att jag ska julpynta idag eller imorgon.. före helgen iaf. Inte särskilt mycket, men julstjärna och stake iaf. Alla verkar helt galna i julen det här året, själv får jag ångest av att tänka på julafton, tycker det är deprimerande. Menmen, alla är vi olika.

Anna hade pratat med lissi förresten, annas kompis och frisör och frågade lite om hur man går till väga för att få mitt svarta hår blont. Blir väl mest troligt att man gör jättemånga smala slingor typ var tredje månad tills det blir blont. Det fanns någon avfärgning man kunde köpa hos frissan och den skulle man ha i 6 hela timmar! :O tror inte jag törs göra det, med tanke på att jag inte tål hårfärg, fast frissans färger är tydligen mildare och bättre. Får se hur det blir! Lutar mot slingor iaf.. Nu längtar jag faktiskt tills jag är blondin igen, har saknat det, nu när jag tänker på det =)

Har fått mitt smink från Oriflame förresten, var en kajal, en ögonskugga, ett täckstift, en parfym och ett läppstift. Kanske bjuder på en bild imorgon eller senare.

Nu ska jag göra annat! Dvs diska & leta recept.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback