Lite av min dag..

Kan ju berätta lite om min (inte) händelserika dag. Jag har vaknat, käkat frulle, suttit vid datorn, fixat en blogg åt cess, kika in, cerran.blogg.se, hon ville ha en blå/svart blogg så det fick bli sådäär :) sen har jag myst lite med hjärtat, käkat middag, diskat ett stoort berg, duschat, rakat benen, klippt & målat naglarna och lite sånt där pyssel.

Jag tror jag ska lägga mig i sängen snart faktiskt och kolla tv tills jag somnar, igår somnar jag fan vid 4, uscha! Jag är hungrig också, är skitsugen på sallad :S skumt. Kanske jag käkar ett hårtbröd med kalkon och gurka på, mums!

Nåja, imorgon ska vi till byn jag och hjärtat, han ska vara hos mig :) mysipys. Kanske man tar en bastu och har lite fredagsmys. Ska nog baka i helgen också. Allt tar slut så fort, hungriga vargar ;) haha, nämen.. jo.

Nu ska jag gå och fixa en macka och sen lägga mig i sängen, får se hur det går med det, men det är iaf min plan. Tom ser så ensam ut där han ligger ;D

Har varit lite dåligt med bilder nu, men jag har inte orkat sminka mig faktiskt, men kanske jag prövar på någon sminkning i helgen? får see.

Godnatt & sovgott!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback