Lista it is!

13 HAR DU
Ett förhållande: ja
En bästa kill-vän: jo
En bästa tjej-vän: jopp
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: hmm.. nae
Fått ditt hjärta krossat: ahh
Haft ett one night stand: nope
Skrikit åt en lärare: hm, joo
Kysst någon och sedan ångrat dig: nope
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nae, behöver jag icket
Några smycken som kostat över 1000 kr: näpps
Snusat: testat, fy!
Druckit alkohol: jo

11 DAGENS:
Klädsel: mjukisar & huvtröja
Frisyr: uppsatt i en boll
Vill ha: cola vore gott
Låt: daughtry- life after you
Drog: datorn? haha
Saknad: har nog inte saknat något
Sjuka: lite sträv i halsen
Köp: tom köpte en glass åt mig, räknas det?
Godis: glass?
Attityd: kaxig.. enligt tom, haha!
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: vilken jävla frisyr..

10 FÖRSTA
Vän: empan & hanna
Bil: min åpel
Kärlek: riktiga kärlek, tom ♥
Husdjur: har haft tusentals kaniner =)
Semester: grekland när jag var 7
Jobb: sommarjobb i aitik
Köpta skivan: typ aqua haha
Piercing: sidan av läppen
Konsert: e-type tror jag, haha, dock var jag så liten så jag inte minns något
Fylla: hmm, när jag var 16, på sommarn, hos em

10 SENASTE
Personen som sms:ade dig: sanne
Personen som du kramade: tom
Personen som ringde dig: tom
Personen som du ringde: tom säkert
Personen du sa 'jag älskar dig' till: tom
Alkoholdrycken: drack en öl i helgen
Bilfärd: från byn till kullen
Filmen du såg: you, me and dupree
Gången du grät: det var nån dag sen
Måltiden: en hamburgare
Du hånglade med: finoo

9 SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: usch nej
Våga hoppa bungyjump: usch nej
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: gillar tatueringar men dejtar inte så att =)
Kalla dig själv lycklig: ja, oftast är jag det
Kunna gråta över en kille: ja
Kunna gråta över en tjej: jo
Ljuga för någon: säkert någon vit lögn eller så, inget allvarligt
Kunna springa 50mil: nä, vad jobbigt

8 VAD:
Gör du just nu: lyssnar musik, dricker vatten & funderar
Ska du göra imorrn: fara till byn med hjärtat
Säger du till dig själv när allt känns svårt: deppar väl ihop ett tag för att sedan försöka se ljuset
Har du med dig in på bion: popcorn & dricka
Är det för färg på dina byxor: har inga byxor på
Är det för väder hos dig just nu: en massa snö, kallt, mörkt, trist
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: helheten, stilen, leendet, Händerna! mycket viktigt.
Skulle du göra om du vann på lotto: köpa ny bil, hus, kläder, smink, och jaa en massa roligt!

4 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. linne
2. trollor
3: förlovningsring
4: snodd

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: om jag inte känner personen, ja
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 21, gammaal
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: nååe
Använder du huvtröjor: jarå
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: nja, klarar mig
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: både och tror jag

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: båda
Sommar eller vinter: sommar o vår <3
Vilken ålder har varit bäst hittills: åh, vad svårt.. jag vet inte
Sova på sida, mage eller rygg: sida o mage
Kramar eller kyssar: båda =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback