kall dag idag..

Hello! Idag är det också kallt, vilket innebär att jag inte ids gå en meter utanför dörren, det är ju så jobbigt när man dör direkt man går ut, jobbigt att ha i motorvärmaren i 3 timmar, äckligt att sätta sig en kall bil osv osv. Så jag har bara varit inne idag, tom har jobbat över och kom hem alldeles precis faktiskt!

Jag har ju sminkat mig som sagt och sen suttit och läst lite sminkbloggar och kikat lite tutorials och sådär. Det blir inte mycket annat att göra idag, känner mig hängig och förkyld nu igen, det vill som aldrig släppa? Har så ont i nacken och huvudet, riktigt jobbigt. Igår levde jag på alvedon mest.

Nu ska jag gå och krama min lilla fining! Hörs sen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback