Jobbig natt..

Hello! Inte ofta jag uppdaterar på en lördag men tänkte att jag gör det nu. Jag har sovit skitdåligt inatt, somnade vid elva och vaknade vid två på natten av att jag mådde jätteilla, var vaken ända till fem och kunde tillslut somna om, har vaknat till lite då och då men klev upp just före ett. Mår fortfarande illa och har ont i magen, vet inte om det är för att jag bara åt middag igår och inget annat, för det brände i magen nå djävulskt.

Så idag blir det nog bara att ta det lugnt, känner mig rätt slut när jag sovit så konstigt. Har iaf fått i mig två rån och lite dricka, hoppas det blir bättre! Är samtidigt förkyld ;s snorig, täppt, hostar slem osv.. jobbiiiigt! Vill inte var sjuk.

Älskling sitter och tittar tv och jag sitter här, jag är nog inte så rolig att vara med när jag är såhär seg, men vad gör man.. funderar på att gå ut och skrapa bilen och få lite friskluft. Kanske man piggnar till då? Man får väl se. Hade velat tina min bil i garaget också men tompa har vaknat redan åtta idag och tagit garaget till sin bil. Jäkla unge!

Nää nu ska jag klä på mig lite och kanske knata ut i kylan. Ni får ha det så bra, så hoppas jag att jag också börjar må bättre snart.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback