Helveteeee!

Gaah, tror jag ändrar om min blogg helt, blir fasen inte nöjd. Tror jag börjar om från grunden faktiskt och väljer en helt ny design att jobba efter. Men nu är det ju så att alla mina jävla bilder och allt verkar vara borta. Min D-disk fungerar inte, den finns inte, fattar inte vad som hänt. Och jag är så jävla rädd att jag har förlorat allt! Jag dör då, fan hela mitt liv finns ju på den där disken :( usch, är skitförbannad hela tiden för att jag är så orolig.

Kan ju inte göra en fin header då heller för att jag inte har mina bilder.. Så jag får se hur jag gör. Jag har tagit med en ny kabel så ska testa om den funkar om man byter, annars vettefasen. JAG HATAR DATORER! Är så frustrerad så usch. Har varit utan mina bilder länge nog, i snart 2 veckor!!

Nä, nu ska jag fixa lite, orkar inte tänka på detta nåmer, vill inte veta vad som hänt ens.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback