Helg erbjudande från E.L.F

Som ni ser har ELF ett bra erbjudande igen,

gratis frakt och en ögonskuggspalette på köpet!

Det gäller till midnatt den 28e november, alltså till söndag,

man fyller bara i 3BIRTHEU när man betalar.

 

Självklart var jag tvungen att klicka hem lite grejor, jag gjorde ju en beställning för typ två veckor sen, men allt blev ju fel och jag råkade ju klicka i att jag bor i UK så det gick inte så bra :P så den beställningen togs bort och lika bra var väl det, för nu fanns allt det jag ville ha + att det vart lite billigare pga frakten. Det blev iaf 12 grejor för ca 289kr, inte illa! Kan visa er vad jag beställt på en stund.


Här är adressen dit, kika in och fynda lite vetja!

http://www.eyeslipsface.se/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback