Hejsan hoppsan!

Nu har jag inte skrivit sen i söndags.. Jag har väl inte gjort sådär jättemycket sen sist, jag har varit i byn ända till idag faktiskt, kom till kullen för en timma sen. Tror dock jag ska hem imorgon igen, kom mest för att hämta lite grejer, tömma kameran och träffa hjärtat förstås!

Idag har leon varit hos oss ända från tolv på dan till åtta på kvällen, riktigt roligt har vi haft, han är så gooo! Jag hade verkligen saknat lillgossen. Vi har busat, fikat, ätit soppa, lekt kurragömma, kollat tv, tittat kort, möblerat osv osv.

Fick mitt paket från Kicks idag också, ihi! Där i låg det en matt foundation från make up store, ett transparent löspuder från make up store, en hi-tech lighter också från make up store och ett lösögonfranslim från DUO. Limmet var en stor besvikelse, det var fan gammalt, luktade helt unket och var typ gul i färgen, så den ska jag få skicka tillbaka och få pengarna tillbaka. Satsar nog på ett lim från make up store istället!

Men resten av grejerna är jag riktigt nöjd med! Foundationen var jättelätt att smeta ut och täckte mycket bra och pudret var ju rena drömmen. Jag har inte blivit glansig på heela dagen! Inte dåligt, jag som alltid brukar bli det annars. Och hi-tech lightern var jättefin, tog stardust som är vit med lite rosaskimmer i. Använde den under ögonskuggorna idag och det har suttit skitbra! Testade även på läpparna, blev mycket fint. Så tummen upp till MUS!

Gjorde även en beställning från ELF igår men det gick ju också åt helvete, haha hojja vad less jag bliiir. Jag hade råkat kryssa i att jag bor i United Kingdom istället för att välja Europa. Så då har jag tagit kontakt med dom och dom skulle föra över pengarna till mitt konto inom 3-4 dagar och sen ska jag beställa på nytt! Hittade 11 grejor som jag vill ha, äntligen hade dom fått in lite mer! Men tror ni inte att några av grejerna var slut redan idag? Jodå. Så när jag ska beställa igen lär väl inget finnas, rooligt! Blööblööh får hoppas på det bästa.

Nu ska jag avrunda här och smaka toms kallsallad som han gjort, jag äääälskar kallsallad och är inne i någon salladsperiod dessa dagar! Ha det bra. Pusssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback