hej

Min lugn och ro försvann helt när tom, kim och christian dundrade in här. Nu spelar dom tvspel och något jaktspel på datorn, själv ligger jag i sängen, finns inte mycket annat att göra :) vet fortfarande inte om jag ska dra hem till byn idag, hade velat mysa med tom litegrann iaf, men han är så busy med att skjuta vildsvin ;) haha hojj, dessa pojkar! Måste erkänna att det är rätt roligt att ligga och lyssna på deras snack, dom är så knäpp. Förut umgicks vi ju alltid vi fyra och sov i stugan och sånt, det var första sommarn jag och tom var ihop, det var en rolig tid =) Nåja, får se vad jag hittar på, dom skulle dra snart tror jag, då kanske jag tittar lite andra avenyn eller något :) Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback