Grejor från Oriflame!

Min snälla svärmor brukar låta mig beställa smink från Oriflame lite då & då, det här är det jag fick nu senast, förutom eyelinern längst ner, den har jag fått förut nångång men jag visar den ändå bara för att den är så snygg! :)

 

En peach parfym som man själv får styla

om med en massa klistermärken osv, kul!

 

Jättefin lila ögonskugga, använde den när jag gjorde

min "party make-up" tutorial

 

Fint läppstift som luktar jäkligt gott!

Trodde dock att den skulle vara lite ljusare.

 

Svart kajal med en grej i andra ändan

som man kan sudda ut med osv, väldigt bra!

 

Ett täckstift som täcker någorlunda bra.

 

Och den här klarblåa eyelinern, riktigt fin!

Hade den på bilden nedanför :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback