godmorgon osv

Godmorgon! Sitter och lyssnar Rihanna och dricker c-vitamin just nu. Har sovit helt konstigt och drömt skitskumma drömmar inatt, sen vaknade jag vid 6 när tom får på jobbet och kunde inte somna om på vääldigt länge, vart så jäklarns kallllt! Ni ska veta golven, går man utan sockar förfryser man fötterna. typ.

Ska nog göra en sminkning efter jag ätit frulle, sen ska jag nog packa lite grejor, tom var så söt och satte i min motorvärmare imorse, han satt att den ska vara klar tre, så då åker jag väl mest troligt till byn. Om jag inte ångrar mig helt och stannar? får see :)

Hahaha, måste berätta, vi har en öppning mellan köket och tvrummet, sån här man kan gå runt i, ni vet? Jag drömde iaf att jag sprang runt runt i den där öppningen och jagade en jävla ren, försökte sparka den i rumpan men den sprang för fort så jag hann aldrig, fan vad sjuk jag är.




Kommentarer
anna

frillzon ! kan inte du lägga upp bilder på eran läggaa ? :)

2010-11-26 @ 12:05:28 | http://erniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback