Farsdag idag..

Idag är det alltså farsdag så får väl börja inlägget med att gratta världens bästa pappa på hans dag! Tårta & present är fixat så snart ska vi nog fira honom =)

Annars har jag sovit dåligt inatt igen, somnade först vid tre för att min mage brände och gjorde ajaj! Vaknade efter tolv nångång. Tompa for hem på morgonen för att fira sin käre far.

Idag har jag inte gjort ett smack. Vaknat, fikat, bakat, sen legat framför tvn hela dagen, tom var förbi här en sväng men drog till stan nästan på en gång. Han ides inte stänga av bilen när det är så satans kallt, då måste man ju ha i värmaren så länge =( jag som hade hoppats på lite myys, har saknat han rätt mycket, sen imorse ;) hihi. Är förbannat kär faktiskt. Det kändes precis som förut när vi pussades och kramades innan han for. Han doftade som han gjorde när vi träffades, älskar när jag får såna där mysiga känslor och det pirrar till i kroppen =) åh han är verkligen mitt allt, världens finaste.♥



Nåja, nog om deet! Nu ska jag gå och fira min far.
Vi hörs! Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback