can't believe it

Otroligt, jag har varit i stan heela helgen lång. Det har faktiskt aldrig hänt sen jag flyttade hemifrån och det var när jag var 16år. Jag brukar ju alltid åka till byn på fredag och vara till söndag, eller åtminstone vara där en dag. Hah, ja se så det kan gå :D är man bybo så är man väl.

Men jag trivs riktigt bra i våran lägenhet, så det har varit skönt att vara här i helgen, helt ensam och bara vara. Har aldrig trivts i någon av mina lägenheter innan. Den första lägenheten var hemskt omysig och den andra lägenheten i malmberget låg på så äckligt ställe och var supertrång att bo två i. Men denna är fin, mysig och lagom stor, även fast det bara är en etta! Fint ställe och fräsch lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback