You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one


Sådärja,  nu har vi haft utställning av vårat projektarbete Ungdomar på glid. Vi har suttit i 2 timmar i korridoren och stirrat mest, svarat på lite frågor om folk velat veta något, sen blev vi intervjuad och fotad också av nsd eller kuriren troor jag, spännande spännande. Det känns förjävla skönt att det är över, fyyfan! Nu väntar man bara på betyget, gissar på ett G, hoppas på ett VG.

Nu sitter jag hemma, har käkat varmkorv och mos, var hungrig som ett as! Funderar faktiskt på att vila en liten stund, vore förbannat skönt. Älsk slutar först vid 17 tiden då får man se vad som händer och sker. Imorgon är det mösspåtagning, kul att man har en mössa att ta på då.. känner mig inte pepp överhuvudtaget, jag var det förra veckan, inte nu. Får väl se vad som händer imorgon, vart man hamnar och vad man hittar på. Hade behövt gå på syrret men jag oorkar inte och vill inte gå ensam, så tråååkigt. Nu låter jag väldigt negativ men det måste man få vara ibland. Solen lyser iaf, tur fan är väl det. Imorse såg jag knappt vägen för all jävla dimma och regn.

piiiiz



Kommentarer
syster

jaaag kan gå me dig på syrret:)

2010-05-11 @ 23:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback