this is the thing

Hallå! Idag har jag vaknat halv 8 och jag var heelt död! Tog mig upp iaf och for till skolan, vi hade svenska 9:20, satt där typ 5 minuter, sen fick vi sluta. Efter det gick jag & soffe direkt till bilden och jobbade lite, gjorde varsin skulptur. Klockan 12:20 hade jag tandis, lagade ett hål, var klar på en kvart, hämtade upp bästo, for och pratade med cecilia på företags, fick veta lite betyg osv, nu ska vi bara lämna in en uppgift + göra några frågor så är vi klar! När vi hade snackat klart med henne for vi och sola på sportis, sen vidare till konsum där jag handlade lite mat, sen körde jag hem bästo och for med soffe på bilden igen, vi har gjort tryckteknikgrej och glasprydnader och nu är vi helt klar med bilden också, så förbannat sköönt!!

For hem vid halv 4 och började med maten, lagade någon god köttfärsgratäng + tagliateller + sallad, det var välldi gott. Älsk var hem en sväng, fytusan vad glad jag blev att att se hans face ;D nog för att jag knappt kände igen han så svart som han var. Han hämtade en lypsyl och sen drog han och jobba igen =/ wällwäll, får se han om några timmar iaf <3

Jag hade behövt plugga lite idag, skriva klart bf-arbetet men måste ha svar på mina frågor först, så jag väntar på ett mejl men det kan ju ta hundra år! Imorgon har vi ingen skola, fast jag ska sitta med sanne och fixa företags så det är gjort och man får lämna in allt :) hähä

Nu ska jag avrunda här och kanske roa mig med något annat, joo, diska och dammsuga måste jag, wiiho! ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback