These streets will make you feel brand new..



Imorse vid 11 vaknade jag av att det plingade på dörren, tror det hann plinga ett par gånger innan jag fattade vad som hände, när jag tillslut öppnade dörren så stod min kära mami där ;D hon har hjälpt mig med en läxa, väldigt skönt! Är klar med allt nu, ska bara lämna in företagsgrejen jag gjort idag + en redovisning imorgon + ett prov på fredag sen är jag klaar! wiho! Jag & mami for på biblo och och lånade en bok till ett arbete, den hjälpte dock inte oss. Sen käkade vi min goda köttfärsgratäng när vi kom tillbaka, hon åkte just hem och jag funderar på att kanske duscha eller sminka mig eller något, vet inte om jag ska träffa bästo senare idag.

Älsk jobbar fan till 6 på morgonen, fasen så trist att somna ensam! :(
men sen är han ledig tors-sön, då ska vi mysa järnet har jag bestämt.

Nååååe, nu ska jag nog dra. Tråkigt väder btw, blä!

Puss & hej :cool:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback