Onsdag!

Hej! Satan vad trött jag äär, har varit en jobbig dag idag. Jag & Soffe har kämpat och slitit oss svettiga än en dag på praktiken, fyfan säger jag bara. Vi borde nog starta en byggfirma tror jag ;D Efter prakken for jag hem och åt och sånt därnt, sen klockan 18 hämtade jag upp bästo från frasses och vi for på ett hemligt uppdrag ;) mer än så kan jag nog icket avslöja. Sen åt vi lite mat och sjöng av oss lite. Kvart i nio brassade vi på som fan hemåt för att hinna se sista avsnittet av andra avenyn, så sanne släppte jag av hos macko och jag körde till kullen, prick nio var jag hemma och bänkade mig i soffan, jag blir helt deprimerad av att det aldrig mer kommer bli något mer avsnitt :/ fy vad tråååååkigt!

Nåja, vafan gör man.. Snart ska jag nog gå och tvätta sminket och sen äre bara hopp i säng, mina armar värker efter våran hårda arbetsdag. Så inatt ska man nog sova sött :) Imorgon ska jag & bästi plugga och göra klart vårat företag, det måste vi! skönt att få det bortgjort.
Wäll, nu ska jag kika fejjan och sen ska jag stänga av min kära dator. Fast först lite bilder från dagen!


äckligt väder!


soffe ville inte vara med på bild nejnej


en snöig jag


en söt myjja


myjja fick sina 2 polers på besök


jag påväg till bästo

GONATT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback