ljudet av mitt hjärta behöver ljudet av ett annat hjärta


Godmorgon. Har vaknat för ungefär en timma sen, det var väldigt skönt att få sova ut!
Igår var jag & bästo på nex, vi började hos henne, på hennes balkong, vilket var välldi trevligt. Sen for vi ut på stan med soffe & kim, tack för att ni orkade med oss ;) hähä, gick in på krogen före elva just och blev bjuden på cider och öl av någon generös dam som satt och babblade med oss ett bra tag, sen drog vi väl en slags dans eller två och sen drog vi hem efter 1 nångång, en rolig kväll vart det med myckö skrattön ;D

Idag ska jag till byn med syster, när hon slutar, vid 4. Först måste jag hämta min bil som står utanför sannebanne, jag saknar han faktiskt! min väska också. Ska inte göra något speciellt idag, bara ta det lugnt och njuta av ledigheten. Tycker dock synd om min älskling som jobbar heela dagarna :( har knappt sett han på hela veckan, saknar han nåt så djävulskt!

Nä nu måste jag äta en macka i makrillen ( mackgrillen ) hähä



en bild från igår när jag fixade mig, nä jag orkar inte vända på den


PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback