jomen att så att

JAG KOMMER FRÅN: mammas mage gissar jag?

JAG SOVER:  inte påklädd

MIN FRITID: kan vara ganska roande, ibland

OM SEX MÅNADER: gör jag förhoppningsvis något kul

JAG SAMLAR PÅ: minnen

JAG BLIR GLAD AV: sol, vänner, älsk osv

JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: mycket

GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: helst inga

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: bästo eller älsk

GILLAR DU GOLF: minigolf kan vara kul

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: en jävla massa, pengar?

VAD HAR DU NU: ont i skallen

SENASTE FILM DU SÅG: license to wed

VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: att tvn är högt som fan

VARFÖR: för att dom skriker

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: efter 12

HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: ja, en rostad macka med ost och skinka

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: japp

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG :  jopp

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: how i met your mother

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: näpp

HUR SVARAR DU I TELEFON: hallå!

VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: student, sommar

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: inte mycket att göra, hoppa i säng kanske

VAD SKA DU GÖRA IMORGON: skolan gissar jag, sen träffa sis

VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: en massa

VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: just nu är jag bäst på att vara jag

VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: jag är redan stor, men frisör

VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: i en slags villa i en slags by tror jag

HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: den goda ?

EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: exakt.. välldi mycket

ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: nejnej, inte okej alls

NÄR GRÄT DU SENAST: jag vet fasen inte?

PRATA ELLER VARA TYST: man pratar väl kanske helst

VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM: alla är väl bra i sig, men helst sommar + vår

LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET: mest filmer, ja

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON: köpa en massa grejer

VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON: mysigheten typ

TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE: jo det gör jag väl

ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR: mjaae, typ

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER: nåååe

TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER: superviktigt....

NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON: oftast när jag vaknat : O

PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST: den som står närmast

HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV: för lite gånger

HAR DU PIERCING: nåe, men en massa hål utan krimskrams i

VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV: nå de viktiga gissar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback