ja, jag har tråkigt och kan inte sova

STEG 1
Namn?:
frida
Födelseplats?: bb
Bor?: kullen
Ögonfärg?: blå
Hårfärg?: mörkbrunt
Skostorlek?: 37
Civilstatus?: förlovad, sambo
Höger eller vänsterhänt?: höger


STEG 2
Skor som du bar idag?:
röd/svarta converse
Dina svagheter?: kort stubin, analyserar allt i tusen år
Rädsla?: att mista de jag älskar


STEG 3
Första tanke när du vaknar?:
jag vill soova!
När somnar du?: när jag är så trött att jag inte orkar vara vaken längre


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola?:
cola
McDonalds eller Frasses?: frasses
Vans eller Converse?: converse
Lipton Ice Tea eller Nestea?: uäk, inget
Choklad eller vaniljglass?: choklad


STEG 5
Svär du?:
ja
Sjunger du?: jo
Duschar du varje dag?:
nästan
Röker du?: ne
Gillar du skolan?: ne
Har du bra självförtroende?: lagom
Kommer du överens med dina föräldrar?: jao

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol?:
jo
Rökt?: ne
Shoppat?: ja
Ätit en hel ask müsli?:
nee
Ätit sushi?: nää
Stått på scen?: nää
Skejtat?:
icket
Bakat?:
nee
Stulit?: inte det heller
Rakat dig?:
jepp
Kysst någon?:
japp
Kramat någon?: jopp
Haft sex?: jopp


STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?:
nix
Varit full?: jepps
Blivit kallad hora?: japp
Blivit nerslagen?:
nåe
Busringt någon?:
jeeoo
Gjort något som du ångrade?: ja
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: ja, ja
Kastat en sten på nån ruta?: ja

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn?:
deru
Hur vill du dö?: snabbt ?
Vad vill du bli när du blir gammal?: klokare maybe?


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?:
inte många
Antal CD-skivor du äger?:
det är en del
Antal piercings?:

Antal tatueringar?: inte det
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: ett par ggr

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?:
det vet jag inte ännu
Vad ska du göra i vinter?: säg det
När tar du studenten?:
om typ två veckor? :D
Vad gör du efter gymnasiet?: om jag det visste!
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: ja
Vad händer till helgen?:
det var nyss helg, vet inte vad som händer nästa helg
Vad vill du helst göra just nu?:
hade velat sova, ska nog försöka


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?:
har det, så jo
Vad tittar du först på hos killar?: stilen, leendet
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?:
typ alla har pojkvän
Vem är den perversaste person du känner?: gissa?
Hur många gånger har du varit utomlands?: en gång o då räknar jag inte med finlandsresor
Vilket land är bäst?:
jag vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback