I'm sick and tired..

Hello!

Idag är jag inte i skolan, mår helt konstigt, mår illa, är förkyld, känner mig febrig och ja, mest allt. Men det gör ju inte särskilt mycket, jag är ju klar med allting, mejlade in det sista igår. Missar ju dock Olle Waller föreläsningen som är idag klockan två, tror jag :( wellwell, what to do?

Idag vet jag inte vad som händer, orkar inte göra dess mer känner jag, bara ta det lugnt, älskling slutar redan halv 2 idag, äntligen får man lite tid med han också! sen skulle syster komma hit när hon slutar tror jag. Jag klippte älsk igår på kvällen, fasen vad mycket hår han hade skaffat sig ;D hähä men då var det gjort iaf!

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa lite eller lösa något korsord och lyssna på finfin musik & hoppas på att jag börjar må bättre snart.

Ha en mysig dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback