I am here to stay.

Godmorgon!

Sitter och knaprar på en riskaka just nu, ska snart bege mig till skolan, börjar först 11:10 idag :) härligt! Solen skiner även idag och det är varmt ute, vilket gör allt mycket lättare, det är lättare att leva med solen i ögonen.

Igår var jag med bästo, vi busa mest och var på PYYB, värsta draget vare där, ni skulle sett! ja fifan. Älsk kom hem där vid tolv på natten stackarn, då började vi kolla film men han orkade inte se klart, vilket jag förstår. Så idag är man helt ensam en hel dag igen, tänkte nog passa på att plugga, eller jag måste fan plugga, har nkprov imorgon, skönt att slippa den där skiten sen!

Jag slutar 15 idag, då ska jag och soffe kanske på bilden och göra lite nytta och sen ska jag hem och laga köttfärssås har jag bestämt. Trist att äta middag ensam dock :( Och älski jobbar hela helgen också, jag som ville dra med han till byn men helgen efter skulle han minsann komma!
jag ska nog iaf till byn, orkar inte vara här en hel helg ;) Idag skulle förresten min studentmössa levereras, kan ju bli spännande, jag tror den är för stor, bra va?

Nää nu ska jag borsta gaddarna och klä på mig något slags plagg och sen fara med lilla igor!




you, it's always you
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback