Helgen

 

I helgen har jag varit i byn, eller ända från onsdag till idag då. Jag har varit med älskling och vi har grillat, varit ute och solat i finvädret, lekt med morgan och nya valpen Zack.

På lördag var jag, älsk, bror och morbror conny till stan och drog en ragg, dom drack och jag chaffade med antons bmw, det var ju som välldi! och sen fotade jag en massa bilder!

Idag har vi kommit till stan rätt tidigt, så for vi på coop och handlade en massa mat, 4 hela påsar, det ekade lite i kylen, frysen och skåpet :) nu tittar vi Wallander- Jokern, efter det blir det nog hopp i säng. Börjar först 9:35 imorgon, snuskigt skönt! Nu ska jag joina hjärto i soffan, heeejpa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback