Fredag-lördag..

Hejhej! Äntligen helg, har varit helt slut veckan som varit, mycket att göra varje dag. Igår gjorde jag ett prov i bf, sen solade jag och for på coop med morsan, sen drog vi direkt till byn och älsk kom också på kvällen :) vi myste mest på och jag färgade håret, skönt att få bort den där satans utväxten! ska kanske göra några slingor idag om jag ids..

Imorse vaknade jag av att det ringde i toms mobil, då var det hans jobbarkompis som ringde och frågade om han ville jobba, så då hoppa han upp ur sängen och for på det där jävla jobbet :/ jävligt tråkigt men vad gör man, han skulle iaf inte jobba hela långa dagen. Ikväll ska vi mest troligt grilla och bara ta det lugnt, kanske ta en bastu också. Jo, så måste jag plugga också förresten, ska ändra lite i ett arbete sen är jag klaaaaar!

Nä nu gnäller syster att vi ska gå och hälsa på leon så nu ska jag dra!

Pöss & kram skumbaröv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback