för det är du & jag mot världen

Helluu! Idag har jag vaknat 7 & farit på bilden klockan 8 med soffe, vi var ensamma där till typ halv 11, gjorde bort en akrylmålning, efter det hade vi bf, där fyllde vi i några utvärderingar bara och sen drog vi vidare till museet och tittade på en elevutställning och gjorde en skriftlig uppgif till det. Det gick typ på en kvart så vi gick till vetehatten och åt en macka innan vi for tillbaka till skolan igen. Vi skulle gå på bilden en gång till och jobba men det var låst och läraren var inte där så det gick inge vidare, då drog vi hem istället vid 1, skönt!

När jag kom hem var jag så förbannat trött så jag sov från 2 till 5 tror jag. När jag väl hade vaknat till liv började jag laga mat, korvstroganoff & makkisar :) Sen for jag ut med bästo på bus, vi har mest fotat, åkt omkring, skrattat, dampat, vart på coop, jaa det vanliga. Nu sitter jag här i min ensamhet igen, älsk kommer hem vid 12 tiden, trååkigt! Tror jag ska kika en film & ta en dusch, sen är det nog bara att hoppa i säng, kommer dock inte somna så lätt när jag sovit hela dagen :/

Imorgon har vi avslutningsfika på svenskan, efter den ska jag & soffe återigen gå på bilden, 12:20 har jag tandis & efter det ska jag och bästo på företagsekonomin. Jobbig dag känns det som, men äh, det är ju sista vecka så, bara vara positiv!! :) Till helgen ska jag vara med älskling, fan vad underbart, saknar han så jag blir gaalen!

Slänger in några bilder från idag. Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback