And for a moment you felt important but not in your heart.


Halleeelåja! Igår var det en jobbig dag, först har vi jobbat som tusan på praktiken, sen direkt jag kom hem började jag plugga, mami har varit här hela dagen och hjälpt till. Efter en stund tog vi en pizza från Berget så vi orkade tänka lite och det gick mycket bättre när vi var mätta! Så nu är det där förbannade företaget gjort iaf. Hoppas nu att man gjort rätt allting så man inte behöver ändra en massa.. mami for härifrån kring halv tolv så det tog en stund.
Tack för hjälpen! <3 you´re the best

Inatt har jag fått sova ensam för att älski for hem till byn igår, han hade jobbat in fredagen så :) det gick bra, med tvn på och en massa lampor, haha! Dock drömde jag en jävla massa mardrömmar, så typiskt! Jag känner mig sjuk varje morgon när jag vaknar, är typ täppt överallt, tjock i halsen och ögonen rinner, har haft så i en månad nu.. tänk om jag är allergisk mot något?

Wäll, igår köpte jag lite Neutrogena-produkter på Coop, har länge tänkt testa dem men det har inte blivit av så nu har jag iaf köpt Toner och Wash Mask. Ska dock köpa make up removern och hudkrämen också, sen är jag nöjd!







Nu ska jag dra, ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback