Uttråkad..

  • Vad heter ni? frida&tom
  • Hur träffades ni? via kompisar, i skolan osv :)
  • Tillsammans? yeop
  • Är ni förlovade? jaa
  • Bor ni ihop? dee gör vi
  • Har ni barn? not yet ;)
  • Har båda körkort? jaapp
  • Kommer du ihåg er första kyss? att jag gör!
  • Vem sa "jag älskar dig" först? jag
  • Vem är äldst? jag

  • Vilka stjärntecken är ni? jag är vattuman och tom är jungfru
  • Vem fyller först på året? jag
  • Vem är längst? tom
  • Vem sjunger bäst? jag tror jag ;P
  • Håller ni i handen på stan? vi är inte på "stan" så ofta men vi brukar hålla hand :)
  • Kände ni varann innan ni blev ihop? mjaajoo, lite smått, gått i samma klass i 3 år
  • Vad har ni gemensamt? vi är bybor, vi är störd & bra ;)
  • Blev du kär i första ögonkastet? naee, träffa han första gången när jag var 12 så att
  • Har ni någon speciell låt? remy zero- save me blandannat
  • Har ni några "fri kort"? nixpix
  • Har ni stora framtidsplaner? planer har vi
  • Har ni gråtit i varandras armar? jo
  • Har ni varit utomlands tillammans? jo i finland :P
  • Vilket är ert bästa minne? finns så måånga
  • Vem lagar bäst mat? vi båda är rätt grym
  • Vad gör ni en vanlig vardagskväll? myser, kollar film, lagar mat osv
  • Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? aarå
  • Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? jag i dokkas, han i ullatti
  • Blir du lätt svartsjuk? jeops
  • Brukar ni bråka? ja, vore ju konstigt annars ;D
  • Ringer eller SMS:ar ni mest? sms, nu vart det tjock text
  • Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? alllt
  • Vad använder ni för preventivmedel? inget
  • Brukar nån av er prata i sömnen? tom snackar jämt en massa goja ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback