this is my life, my friend..

Tjo! Idag har jag varit med min kära mami hela dagen. Vi har handlat mat, vart på dollar, vart på intersport, lindex, jive, syrren osvosv. Har köpt mig en ny jacka + tröja idag, tack mami ♥ du är världens bästa! Hiho. Nu sitter jag och fryser, funderar på att ta en dusch och sen lägga mig i sängen och vänta tills tom kommer hem, han är ute och ränner nu igen :)

Den där filmen jag såg igår var förresten inte sådär jättebra, så jävla skum, fattade typ ingenting av den :/ ska försöka hitta någon bättre till ikväll! Imorgon ska jag nog på marknaden en sväng med bästo, seen bär det av till byn, vilket jävla skitväder det blev! som vaanligt. Wäll, nu ska jag gå.

Puss, nuu kom tom! :D hih



Kommentarer
frida-mani

jag älskar dig

2010-03-18 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback