Söndag.

senaste:
låten du hörde: lil wayne- lollipop
filmen du såg: wallander kuriren
maten du åt: älgskav och potti
kramen: älski
pussen: älski
kyssen: älski
strulet: inget
känslan: stressad
resan: från byn till kullen
glädjen: idag
drömmen: nån sjuk mardröm
personen du träffade: min familj
personen du pratade i telefon med: älsko
personen du fick sms av: sara
gången du åt korv: nån vecka sen
gången du var utomhus: för en timme sen
gången hela din familj åt middag tillsammans: någon dag sen
saken du köpte: en MER


allmänt:
någonting som ska bli skoj: vettefan?
någonting som inte blir skoj med: vene
något du sparar till: näpp
något önskar att du var bättre på: veeeet inte
något du saknar: saknar en pizon vid namn sanne
din bästa tjejkompis: sanne
din bästa killkompis: älskling
tre band/artister: lars w, kent, bright eyes
vad har du gjort idag? - varit ute bara
brukar du svära mycket? - det händer
hur tidigt stiger du upp? - har klivit upp 7 i snart två veckor :s
hur länge sover du på helgerna? - inte länge nuförtiden
vad ska du göra ikväll? - mysa med tom!
hur många timmar sover du per natt? - välldi olika
vem är snyggast i världen? - jag
vad är det för veckodag? - söndag :/
vad var det bästa som hände dig i somras? - jag vet inte
favoritplagg i garderoben just nu? - en tröja från gina
senast utlästa bok: dyngkåt och hur helig som helst, en bok skriven av mia skäringer
mig själv med några ord: trött och sjuk
du ville bli när du var liten: frisör


Kommentarer
pizon

pizonen saknar dig me

2010-03-14 @ 21:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback