Nothing you say today is gonna bring me down!

Hallo! Nu var det ett tagsen jag skrev igen, i helgen har jag varit i byn som vanligt och tagit det lugnt mest. På fredag gick jag på marknaden med bästavän och på lördag gick jag med mami. Sen på lördagkväll klippte jag mamma och färgade hennes hår & hon färgade mitt :) På söndag for vi tidigt ut och grillade allihopa, vädret var väl sådär men det var ändå treevligt! Och när vi kom hem tog vi en bastu och sen var vi bjuden på middag hos anton&emma, det var någon älgchiligryta, potatisgratäng och fetaostsallad, riktigt gott! Sen kom älski och vi for till kulka, det var min helg.

Igår var jag med min älskade syster hela dagen lång, vi for mest omkring, sen lagade jag mat hos henne, vi åt fläskytterfilé, potatisklyftor, sås + pottisallad, fan vad goott! man längtar så till sommarn när man äter det. Efter maten for vi på coop och shoppade lite filmer och sånt :)

Idag hade vi visst inga lektioner såå jag ska träffa syster och mamma vid 1-2, får se vad vi hittar på :) kanske går på jive och ser och man hittar något, har ju presentkort där som jag fick av syster i present :) wäääll, ska börja fixa mig så jag är klar tills anna slutar!

Har fotat några bilder i helgen med telefonen men sladden verkar vara spårlöst försvunnen :/ ska leta den men gissar att den är i byn eller nåt.


Slänger in en bild på mig och världens bästa unge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback