Kör en dagens!

dagens låt: kelly clarkson- already gone
dagens frisyr: uppsatt i en boll
dagens smink: inget ännu
dagens klädsel: min sovtröja just nu
dagens planer: duscha och äta nåt
dagens vill ha: pengar vore fint
dagens saknad: bästavän
dagens drog: bubbelvatten
dagens tråkigaste: att det kliar i min näsa konstant!
dagens finaste: tom
dagens kram: tom
dagens humör: glad men samtidigt något annat
dagens mående: ganska dåligt, förlyld är jag
dagens borde: plugga, diska, laga mat?
dagens parfym: ingen ännu, sen min godisparfym
dagens bästa: att jag & bästo kanske ska ha fotodaag
dagens sämsta: skolan
dagens sysselsättning: fotodag maybe
dagens köp: inte hunnit köpa något än
dagens längtan: sommarn!
dagens fundering: jag veet inte
dagens middag: fick en kokbok av mami igår, får se vad som står på menyn ;)
dagens kärlek: mina nära & kära
dagens skratt: inget ännu
dagens tanke: en massa skit
dagens irritationsobjekt: får jag se
dagens smycke: min förlovningsring + en silverring + ett halsband med toms namn på :)
dagens önskan: att allt ordnar sig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback