ja, jag har tråkigt!

Vad blir ditt namn baklänges?
Adirf


Har du gjort en snöängel i år?
nixpix


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

två nätter, kanske mer när jag var liten, dont know


Har en dröm gått i uppfyllelse?
joo


Tycker du att sengångare är söta?
jovars ;D


Har du någon gång testat karate?

nee


Första sporten du gick på?
typ basket eller innebandy

Minimorötter eller pommes frites?
pommes


Vad längtar du mest till just nu?
tills jag är helt frisk, tills jag får träffa bästo, till sommarn!


Hur gammal har du tänkt bli?
den som lever får see ^^


Har du haft vattkoppor?
jopp

Vad drömde du inatt?
att jag fick fyrlingar haha


Vilken tv-serie är bäst?
två och en halv män, andra avenyn


Vad åt du senast?
päronfil <3


Höga eller låga strumpor?
lagom


Vad är du mest rädd för i hela världen?
att mista de människor jag älskar!


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
jo, nångång om jag har tråkigt

Vad har du för färg på ditt påslakan?
grå/svart/vit typ


Bikini eller baddräkt?
bikini


Snyggaste läraren?
ingen


Är du mörkrädd?
ja det är jag, alltid vart


Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
nä, vad är det?


Riktig gran eller plastgran?
platsgran, riktig barrar ju så mycket


Tänt eller släckt när du ska sova?
mörkt ska det vara!


Godaste drickan till frukosten?
oboy


Vill du bli president?
nepps


Har du spelat tjej i en teater?
jaa

Duscha eller bada?
duscha


Har du gråtit i skolan nån gång?
det har jag nog

Hur tar du dig till jobbet?
jag har inget jobb


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
hur sminkar sig en punkare? jag sminkar mig som mig själv


Sjunger du på toa?
i duschen ibland


Vilken färg har din jacka?
har massa jackor, men min vinterjacka är brun och lite vit


Använder du långkallingar?
när det är riktigt kallt


Är du höjdrädd?
ooohjaa


Vilket land vill du åka till?
något varmt?


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
nåt jag och bästo skrev på msn säkert ;D


Vad ska du göra NU?
NU ska jag leta något ätbart!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback