nu ere feeest... eller så inte

Godmorgon! Igår var det tänkt att jag och sanne skulle ut, vi skulle alltså på nex men så vart det inte riktigt. Jag kom till stan efter fem nångång tror jag, då hämtade jag sanne och vi for på gojjan och handlade lite chirre o dirre ådeee, sen kom jag på en bra idé, att vi skulle dra till kulka och ha en lasse-förfest bara för att sommarn börjar närma sig (snöa ju dock igår men) då for vi till mig och vräkte i oss lite chirre och drack en cider, jag sminkade sanne lite och vi drog en dans eller två. Gick på kiosken och tittade lite, köpte 4 blåa klubbor, gick tillbaka till mig, kom på att vi fan inte ids dra en krogrunda för vi båda kände oss helt sjuk och slut, vi slutade dricka och satt och kollade så ska det låta istället, haha. Sen fem minuter innan kiosken stängde gick vi dit igen, skulle göra en grej men jag köpte ett äckligt toy som sanne fick och sanne köpte en seg godis grej som fastnar i tänderna :/ så sa gubben " om två minuter stänger varuhuset i kullen " heheh, vi hann inte riktigt göra det vi skulle med andra ord. Sanne for hem vid elva när macko slutade jobböt och jag kikade någon film på fyran och somnade efter två nångång.

Nu sitter jag här i min ensamhet och är hungrig som fan, vi har tyvärr inge mat här hemma :( fan vad jobbigt. Orkar inte gå till kiosken heller tror jag. Idag ska jag iaf till byn, tom skulle komma till mig också. Vettetusan vad vi ska hitta på, ta det bara lugnt tror jag, jag vill bli frisk NU! hähä

Nåååe nu ska jag nog fixa mig lite, ska kanske på dollar med bästo vid tre när hon slutar, kommer ju dock hungra ihjäl innan dess!

Slänger in lite bilder från igår! Pöss :D












love you babyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback