Update!

Hej! Det har väl hänt en del sen jag skrev sist, har varken haft tid eller lust att blogga därav uppdateringen, hähä. Har iaf hunnit ta studenten i fredags, det var förbannat härligt, hade en rolig kväll med de bästa! Kan inte fatta att skolan äntligen är sluut :D woho!

På lördagen var det dop för lilla Leija Elvira och jag blev hennes gudmor, det var trevligt med välldi god smörretårre osvosv :)

I måndags ringde någon till mig och sa att en tjej hoppat av sitt feriejobb och frågade ifall jag var intresserad, det var på Trummans förskola och självklart tackade jag JA, aldrig fel med lite penki! Jag trivs jättebra där, personalen och ungarna är så söta så. Har snart gått en vecka och imorgon är det freeedag, fasen vad jag ska sova på lördagmorgon säger jag bara! Har redan gått och blivit smittad av alla snorisar, så jag är förkyld som tusan meen det som inte dödar en, stärker en, är det inte så?

Idag har jag iaf varit med mami på stan en sväng, på coop och syrret, inhandlat lite gott till lördagen! Så hoppas vi på ett glatt och friskt humör och ett vackert väder på lördag :D joo har förresten vart hos tandis också idag, 750 spänn gick den undersökningen på =) hojj vad underbart.

Näämen att, nu ska jag slänga in lite pics och sen ska jag ta mig en dusch och sen är det hopp i säng,  ska upp före fan imorrn!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback