I'd rather be with you..

Nu sitter jag i läggan och svettas lite smått, har varit och solat med bästo vid tre och så har jag nyss käkat korv&makkisar som gubben kokat ihop ;D hähä. Ikväll vet jag inte vad som händer? vad gör man? ingen skola mer, måste dock städa ur mitt skåp innan fredag och hämta lite grejjer från bilden.

Jag har magkatarr tror jag, det svider i min mage nå djävulskt, särskilt när jag inte ätit på länge, tror det beror på mina matvanor, äter inte regelbundet, hoppar över en massa mål osvosv, jävligt jobbigt är det iaf, inatt mådde jag så illa så jag höll på att dö. KUL LIV.

Nä nu ska jag gå och vila eller något, är helt slut, sooom vanligt. Kanske jag borde ta ett järn.. en järntablett alltså. Järnbrist kan också vara något som spökar i min jävla kropp.

Nu tycker jag att det kan bli sommar, åtminstone varmare än 5+grader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback