aldrig aldrig ensam

Nu har jag inte skrivit på ett tag, tror jag? Inget nytt har väl egentligen hänt, jag är svinjävlaförkyld ännu och det blir fan inte bättre heller! jag blir så jävla less.

Igår gjorde jag inte så mycket, var med anna & ida och käkade på frasses, sen senare på kvällen var vi ute och snurrade lite, for hem vid halv tio tiden, kom hem till en älskling som hade däckat på soffan, kikade lite på datorn och sen gick jag också och la mig.

Idag händer ingenting speciellt, ska träffa mami en sväng snart iaf och sen är det väl bara att vila sig frisk eller något annat tråkigt, laga mat borde jag också, blöööh idag känns allt jobbigt!

Snarre ska bästo tatta sig, hoppas du inte får allt för ont gulle! <3 hähä
nää nu ska jag nog tvätta fejset och kanske käka någon slags frulledulle

Slänger in en gammal men söt bild, puss!



jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback